Stichting PliX GyM

Gratis sporten voor iedereen.

Word vriend of sponsor

Help mee gratis sporten bij PliX GyM mogelijk te maken!
Stichting PliX GyM biedt in Dieren gratis bokstrainingen aan. Dit doen wij om de drempel voor sport zo laag mogelijk te maken. Of je nu arm, rijk, jong, oud of vluchteling bent, dat maakt voor ons niet uit. Iedereen is welkom. Sporten is niet alleen gezond, het brengt mensen met elkaar in verbinding.

Hoe kan je helpen om onze trainingen mogelijk te maken? Word donateur van onze stichting! Onze trainers doen alles vrijwillig, maar we kunnen je bijdrage goed gebruiken voor de huur van de sportzaal, nieuwe sportmaterialen en extra sportieve en sociale groepsactiviteiten. Je kunt ervoor kiezen om eenmalig of periodiek te doneren.

Wil je ons helpen? Scan dan de QR-code bij dit bericht, of doneer via NL25RABO0380461056 t.n.v. Stichting PliX GyM.
Wil je eerst meer informatie? Neem dan contact op via het contactformulier.

Bij een vaste sponsoring of eenmalige donatie van min. €1000,- bieden wij ook jouw logo op onze site en drukwerk en een workshop aan jouw team.